2012. március 1., csütörtök

74-es lány ruhacsomag új nadrággal SOK 1 Ft-ról - Jelenlegi ára: 1 Ft *

   
      Gyermekeim kinőtt holmiait kínálom eladásra:
      A ruhák általában szép állapotúak, újonnan vettem,
      1-2 db van amit én is kaptam. Nem szöszösek,
      bolyhosak, nem lyukas, esetleg kaja folt fordul elő,
      amit Én nem tudtam kimosni, de lehet, hogy Te
      tökéletessé tudod varázsolni. A hibákat minden esetben
      jelzem!
       A csomag tartalma: 9 db
      - 74-es vadi új cicanadrág F&F  h: 35 cm
         - sapi : kenguru gold  kiterítve 19 cm
          -2 db vékony felső: Cherokee , kínai  h 28 cm
        - kardigán 68 van beleírva, de nagyobb (kopott)
          - 74-es rugi
          -2  db hosszúujju body. kenguru gold, asti  h: 38 cm
          - lila tunika : george   h: 33 cm
      Ha időd engedi nézz szét nálam, folyamatosan töltök
      kinőtt rucikat, most 1 Ft-ról is!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-03-12 20:30
. 74-es lány ruhacsomag új nadrággal SOK 1 Ft-ról - Jelenlegi ára: 1 Ft

Fontos